Een bureau dat heel industrie specifiek
met ons mee kan denken.   Directeur Private Label Food bedrijf

Knooppunt W&S gaat binnenkort over op nieuw logo, Uitzendtak gaat door met de bestaande brandname: Knooppunt Uitzendbureau

Na meer dan twintig jaar bekend te zijn met de naam Knooppunt Uitzendbureau hebben wij gekozen voor een verduidelijking tussen de Uitzendtak en de Werving & Selectie van ons bedrijf in de vorm van een nieuw logo, speciaal voor de W&S divisie. De uitzendtak blijft de oude naam voeren.

Knooppunt opereert al meer dan twinitig jaar onder dezelfde naam; “Knooppunt Uitzendbureau”. Maar al sinds enige jaren zijn we heel actief als Werving en Selectie bureau, ook voor buitenlandse functies. Speciaal ook voor buitenlandse contacten was de oude naam niet meer werkbaar. De nieuwe brand name voor de nieuwste en succesvolle tak van ons bedrijf is: “KNPNT”. De link met het oude logo is snel gelegd, en daardoor is de connectie met de oorspronkelijke functie van ons bureau nog goed voelbaar, aldus Frans Hoekman, directeur van Knooppunt sinds 2008. “De nieuwe naam is ook goed vertaalbaar, omdat het een afkorting lijkt van iets, maar dat eigenlijk niet is, maar gewoon de medeklinkers van ons oude logo (exclusief de tweede “P”).”

De nieuwe naam geeft ons ook de gelegenheid om de website te vertalen en te brengen onder een nieuwe URL, namelijk www.knpnt.nl of www.knpnt.com. De bekende Knooppunt website was altijd moeilijk uit te leggen, bijvoorbeeld aan mensen door de telefoon, vanwege het koppelteken in het woord; “knoop-punt”.

Wij zijn er blij mee. Het was lang zoeken naar een naam die de lading dekt, vertaalbaar is, en ook niet te ver af ligt van ons oorspronkelijke bedrijf. Eigenlijk kwam een klant met de suggestie. Binnenkort krijgt hij nog een fles wijn voor de tip ; ).